تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز حوادث در فصل پاییز توسط شهرداری اجرایی شود
تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز حوادث در فصل پاییز توسط شهرداری اجرایی شود
اخبار گیلان

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حوادث در فصل پاییز از جمله سقوط درختان و شاخ و برگ آنان ، توسط شهرداری رشت اجرایی شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه چند روز دیگر فصل پائیز آغاز می شود اظهار کرد: در فصل پاییز شاهد بارش باران های شدید و وزش باد هستیم و از این رو باید با برنامه ریزی های صحیح از بروز هر گونه مشکل از جمله سقوط درختان و شاخ و برگ آنان که متعاقب آن برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می شود جلوگیری کرد.

وی با تاکید به اینکه شهرداری های مناطق و سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت نسبت به هرس درختان و شاخ و برگهای آنان اقدام کنند افزود: در سال های گذشته خبرهایی مبنی بر سقوط درختان در برخی از معابر و غیره شنیده می شد و انتظار می رود به منظور جلوگیری از تکرار چنین وقایعی ، شهرداری رشت وارد عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت اشاره کرد و گفت: در بارندگی اخیر ۱۹ نقطه از رشت از جمله میدان شهید قلیپور دچار آبگرفتگی شد و با توجه به شروع فصل بارندگی ، انتظار می رود شهرداری رشت با رفع مشکل نقاط آبگیر در این شهر ، از این بابت نیز خاطر شهروندان را آسوده نماید.

کارگرنیا با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور رفاه و آسایش شهروندان در حوزه مدیریت شهری به کار گرفته اند تصریح کرد: کاستی های فراوانی در رشت وجود دارد اما شورای شِشم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور برطرف کردن مشکلات و رفع کاستی ها به کار گرفته اند و در این مسیر نیازمند همراهی شهروندان نیز هستیم.