تقدیر از دانش آموز گیلانی برگزیده پویش ملی به رنگ مدرسه
تقدیر از دانش آموز گیلانی برگزیده پویش ملی به رنگ مدرسه
به گزارش روابط عمومی

گیرا آنلاین_ مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان از برگزیده گیلانی پویش به رنگ مدرسه تجلیل نمودند.
 طی مراسمی که روز چهارشنبه ۵/۸/۱۴۰۰ با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، حاج سیّد ابوالقاسم میرمسعودی و حاج بهمن یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، علی حسین زاده معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش، مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مهندس سیّد احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی اداره کل، مهندس محمود همرنگ نژاد مسئول حراست و سرکار خانم مهندس مریم نصیری مشاور امور بانوان مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار و از دانش آموز برگزیده استان در پویش به رنگ مدرسه تقدیر شد.
مهندس دقیق در این مراسم با ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان گیلانی از برگزاری پویش به رنگ مدرسه، اظهارداشت: همراهی دانش آموزان، خانواده های گرامی و مسئولین ارجمند در اجرای این پویش همانند پویش های قبلی ستودنی است.
وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این پویش در استان، تصریح نمود: استان گیلان افتخار دارد به همت همین دانش آموزان عزیز تا این هفته، مقام دوم در بین ادارات کل استانهای کشور را از لحاظ تعداد شرکت کننده از آن خود نماید.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه تصریح نمود: دانش آموزان ما با این اقدام فرهنگی به آینده ای درخشان می اندیشند، ما به وجود چنین عزیزانی افتخار می کنیم.
در پایان این مراسم با اهدای جایزه از روشنا نبی دانش آموز پایه سوم ناحیه یک رشت دانش آموز برگزیده پویش ملی به رنگ مدرسه قدردانی شد.