تعامل و همکاری پلیس راهور در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است
تعامل و همکاری پلیس راهور در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به همراه جمعی از معاونین این شرکت، بمناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با پلیس راهور استان دیدار نمود.

گیرا آنلاین- به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در دیدار با پلیس راهور استان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از همکاری پلیس راهور در اجرای پروژه های آب و فاضلاب تقدیر نمود.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: آبفای گیلان در پهنه استان، پروژه های توسعه شبکه آب و فاضلاب را اجرا می نماید و همچنین بهره برداری از این پروژه ها، نیازمند تشریک مساعی با پلیس راهور می باشد که با توجه به بافت متراکم استان گیلان، تعامل و همکاری پلیس راهور در روند اجرای پروژه ها بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی استان گیلان، دامنه فعالیت آبفای گیلان را گسترده تر نموده است افزود: با توجه به همکاری خوب پلیس راهور طی این سنوات و آگاهی از اهمیت اجرای پروژه های آب و فاضلاب، منجر شد در سایه این تعامل و همکاری خدمات بهتری به مردم عزیز استان ارائه شود.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی پلیس راهور برای حفظ حیات انسان و کاهش خطرات جاده ای تصریح کرد: در اجرای برخی از پروژه ها، اگر همکاری سایر دستگاهها نباشد اجرای پروژه امکانپذیر نخواهد بود و در حین اجرای برخی پروژه ها، ناگزیر به تغییر مسیر حرکت خودروها خواهیم بود که با توجه به ایجاد ترافیک، همکاری مضاعف پلیس راهور در روند اجرا بسیار حائز اهمیت است.

سپس سرهنگ طالبی رئیس پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان گیلان و حضور مسافرین اظهار داشت: یکی از ویژگیهای خاص استان گیلان، بزرگی شهرهاست و محدود جاده و شهر به طور مشخص تفکیک شده نیست .

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۷۰۰ هزار خودرو بصورت شناور به شهرستان رشت وارد می شوند افزود: جمعیت شناور و تردد خودرویی روزانه در رشت، در مجموع ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ خودرو می باشد که فشار مضاعفی بر دوش همکاران پلیس راهور است.

سرهنگ طالبی با اشاره به آمار فوت شدگان جاده ای اظهار داشت: ۲۳% فوتی ها مربوط به مسافرین می باشد که از سال گذشته تصادفات استان مهار شده و طی ۶ ماه اخیر این تصادفات کاهش یافته است.

وی با تأکید بر سختی کار پلیس راهور در شهرهای پر تراکم استان، پیشگیری از تصادفات و روان سازی ترافیک را مستلزم همکاری تمامی دستگاههای اجرایی دانست.

گفتنی است در این دیدار مهندس حسینی، مدیرعامل آبفای گیلان، با اهداء لوحی از تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه پلیس راهور که زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی هستند تقدیر وتشکر نمود.