تزریق واکسن با افزایش تیم ها تسریع شود/ مردم متحمل رنج نشوند
تزریق واکسن با افزایش تیم ها تسریع شود/ مردم متحمل رنج نشوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت ۱۰رشت بر ضرورت افزایش تیم های واکسیناسیون در جهت افزایش رفاه حال متقاضیان دریافت واکسن، تاکید کرد.
گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز به صورت سرزده از مرکز جامع خدمات سلامت شماره ۱۰ آزادگان رشت بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید سرزده ضمن عرض خدا قوت به تیمهای واکسیناسیون بر تسریع فرایند تزریق واکسن تاکید کرد.
دکتر  ارسلان سالاری  با اشاره به اینکه گیلان در تزریق هر دو دز واکسن از متوسط تزریق کشوری بالاتر است، اظهار کرد: باید از ظرفیت خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت و همچنین پایگاه های بهداشتی در جهت شناسایی و تزریق واکسن به جاماندگان بهره گرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به دپو قابل توجه انواع واکسن کرونا در استان بر تسریع تزریق واکسن تاکید کرد و افزود: باید با افزایش تیم های واکسیناسیون در جهت اجرای این سند ملی همچون طرح های مقابله ای پیشین با کرونا نظیر طرح بسیج ملی، در کشور پیشرو باشیم.
وی با اشاره به ازدحام مردم متقاضی دریافت دز دوم واکسن کرونا، گفت: در مقطعی بیش از حد ظرفیت سیستم های بهداشتی، گیلانیان دز نخست واکسن را دریافت کرده اند‌ و اکنون نوبت دز دوم آنها فرا رسیده و به نظر می‌رسد بخش اعظمی از این ازدحام به این خاطر باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه باید تمام کوشش ما بر افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته شود، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید اجازه داد تا مردم در تزریق واکسن معطل و یا متحمل رنج شوند.