بیمه شدگان مبتلا به کرونا ، جهت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری به سامانه غیرحضوری مراجعه نمایند
بیمه شدگان مبتلا به کرونا ، جهت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری به سامانه غیرحضوری مراجعه نمایند
براساس دستور اداری سازمان تامین اجتماعی ، تمهیدات و تسهیلات ویژه ای برای پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان مبتلا به کرونا اتخاذ گردید .

گیرا آنلاین– بر اساس دستور اداری ابلاغی و با هدف کاهش مراجعات حضوری ، تمهیدات خاصی برای پرداخت استراحت پزشکی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کرونا اتخاذ گردید .

براین اساس ، با توجه به انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی ، جلوگیری از ترددهای غیرضرور ، حفظ و صیانت از سلامتی بیمه شدگان و همکاران سازمانی و بمنظور تسریع و تسهیل در پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تست PCR آنان مثبت اعلام گردیده ، تا عادی شدن اوضاع ، با تمهیدات و شرایط خاص انجام می پذیرد .

بیمه شدگان مذکور حتی الامکان می بایست با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت غرامت دستمزد و بارگذاری مدارک و مستندات پزشکی مربوطه اقدام نمایند .

چنانچه دوره گواهی استراحت پزشکی ارائه شده ۱۵ روز و کمتر باشد ، استراحت مذکور بدون انجام تشریفات اداری مربوط به معرفی مراجع پزشکی و تکمیل فرم معرفی یکار توسط کارفرما ، پرداخت خواهد شد .

درصورتی که بیمه شده مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده باشد ، پرداخت غرامت دستمزد مربوط به استراحت پزشکی متصل به ایام بستری تا سقف یک ماه بدون نیاز به تایید مراجع معتمد پزشکی سازمان انجام خواهد شد .

بررسی روزانه درخواست های سیستمی و رعایت پروتکل های بهداشتی از موارد تاکید شده در این دستور العمل می باشد .