بیش از دو هزار بازدید کیفی از جایگاههای فرآورده های نفتی استان گیلان به ثبت رسید
بیش از دو هزار بازدید کیفی از جایگاههای فرآورده های نفتی استان گیلان به ثبت رسید
درحال حاضر در استان گیلان یکصد و هشتاد و هفت جایگاه فرآورده نفتی فعال است که به طور مستمر مورد پایش کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و اداره کل استاندارد گیلان قرار می گیرد

گیرا آنلاین–  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی، گفت : « به منظور کنترل و نظارت کیفی مستمر بر جایگاههای عرضه استان گیلان ؛ از ابتدای فروردین لغایت پایان خرداد ماه سال جاری دو هزار و ۳۷ موردبازدید کیفی از جایگاههای فرآورده های نفتی استان گیلان به ثبت رسید .»

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مدیراین منطقه ، این بازدیدها در راستای صیانت از منابع ملی و ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی و همچنین جلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده های نفتی و با هدف سوخترسانی مطلوب به هموطنان انجام می شود .
عباسی همچنین گفت : « طی سال گذشته از یکصد و بیست و پنج باب جایگاه‌ عرضه سوخت در استان گیلان ، شش هزار و ۴۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی صورت گرفته که این تعداد گواه بازدید  بیش از ۶۳ مورد از هر جایگاه در طول سال است . »
وی ضمن اعلام اینکه نظارت مستمر و دقیق بر کیفیت مجاری عرضه نقش تعیین کننده و مهمی در ارائه سوخت مطلوب و جلب رضایت مردم ایفا می کند؛ گفت : « جایگاه های سوخت استان گیلان از نظر کیفیت و تطابق با استانداردهای کیفی، توسط کارشناسان مهندسی فرآورده ها به صورت شبانه روزی به ویژه ایام تعطیلات رسمی به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازدید قرار می گیرند . »
مدیر منطقه گیلان با تاکید برکنترل مستمر عملکرد جایگاه‌های سوخت استان افزود : « درحال حاضر در استان گیلان یکصد و هشتاد و هفت جایگاه فرآورده نفتی فعال است که به طور مستمر مورد پایش کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و اداره کل استاندارد گیلان قرار می گیرد . »