به مناسبت هفته بسیج، مدیرعامل و پرسنل شرکت گاز استان گیلان در رزمایش اهدای خون شرکت کردند
به مناسبت هفته بسیج، مدیرعامل و پرسنل شرکت گاز استان گیلان در رزمایش اهدای خون شرکت کردند
بسیج شرکت گاز استان گیلان همزمان با ورود ویروس کرونا به استان، اقدامات مهمی همچون تهیه بسته های کمک معیشتی در 5 مرحله، همکاری در طرح مقابله با کرونا، اعزام بازرس جهت توزیع اقلام بهداشتی توسط داروخانه ها و تهیه بسته های بهداشتی برای کارکنان را به انجام رسانده است.

گیرا آنلاین–  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مدیرعامل و جمعی از پرسنل شرکت گاز استان گیلان با حضور در سازمان انتقال خون گیلان، خون خود را به بیماران نیازمند هدیه کردند.

 حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه رزمایش اهدای خون ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: همه مدیران و کارکنان دولت موظفند برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور و مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام توان تلاش نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نقش فعال بسیج در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: بسیج با حضور فعال در مانورها، دوره های آموزشی و برنامه های میز خدمت همواره آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان بویژه در روزهای دشوار و سخت می باشد.

مهندس اکبر در ادامه افزود: بسیج شرکت گاز استان گیلان همزمان با ورود ویروس کرونا به استان، اقدامات مهمی همچون تهیه بسته های کمک معیشتی در ۵ مرحله، همکاری در طرح مقابله با کرونا، اعزام بازرس جهت توزیع اقلام بهداشتی توسط داروخانه ها و تهیه بسته های بهداشتی برای کارکنان را به انجام رسانده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه برای کمک به اقشار کم بضاعت اظهار داشت: این طرح بزرگ با همت بسیج شرکت گاز گیلان در سراسر شرکت به اجرا در آمده و همکاران خیر و خداشناس در آن حضور بهم رسانده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ابراز امیدواری نمود تا همه مدیران و کارکنان شرکت گاز با همت بسیجی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ارائه خدمات شایسته به مردم عزیز، از این بحران سخت نیز به سلامت عبور کنند.