برای سوخت رسانی زمستانی آمادگی کامل داریم
برای سوخت رسانی زمستانی آمادگی کامل داریم
مدیر منطقه گیلان همچنین از فعال بودن یکصد باب جایگاه CNG و 123 باب جایگاه پمپ بنزین ونفتگاز دراستان برای خدمت رسانی به مردم خبر داد .

گیرا آنلاین– مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، از ذخیره سازی مطلوب سوخت برای فصول سرد سال خبر داد و گفت : « با تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای سوخت رسانی زمستانی آمادگی کامل داریم . »

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مدیر منطقه ؛ « با تلاش و پشتکار کارکنان منطقه در عرصه سوخترسانی ، ذخیره سازی سوخت مورد نیاز در بخش‌های مختلف مصرف به صورت مطلوب انجام شده و این شرکت برای تأمین و توزیع آن دراستان هیچ گونه دغدغه ای ندارد. »
وی افزود : « سیاست کاری ما در راستای ذخیره سازی حداکثری برای تامین به موقع سوخت در ایام سرد سال و ارائه خدماتی با کیفیت عالی به کلیه مصرف‌کنندگان فرآورده های نفتی ، نیروگاه‌ها و مجاری عرضه تا سخت‌گذرترین نقاط استان است .»
وی با اشاره به ارائه کلیه خدمات تامین و توزیع فرآورده های نفتی درسطح استان و اجرای گشت های منظم در قالب تیم های نظارت گفت : « اعزام گروههای ارزیابی ونظارت برعملکرد جایگاهها ومجاری عرضه درسطح استان از نظر کیفی ، کمی ،فنی و عملیاتی ، ایمنی به صورت دوره ای ازاعم فعالیت هایی است دردستور کار این شرکت قرار دارد . »
مدیر منطقه گیلان همچنین از فعال بودن  یکصد باب جایگاه CNG و ۱۲۳ باب جایگاه پمپ بنزین ونفتگاز دراستان برای خدمت رسانی به مردم خبر داد .
وی  افزود : « با درنظرگرفتن کلیه تمهیدات فوق رسیدگی به شکایات و انتقادات در قالب تاکید بر نصب بنرهای سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ و نصب العین قرار دادن آن برای ارباب رجوع در کلیه مجاری عرضه از دیگر تمهیدات این شرکت می باشد و مردم  شریف استان می توانند هرگونه نظر ، انتقاد ، پیشنهاد خود را به سمع مسئولین این شرکت برسانند .»