با استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، کار فردا را به امروز بیاندازید
با استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، کار فردا را به امروز بیاندازید
متقاضیان در صورت برخورد با مشکلات احتمالی میتوانند با شماره 1420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی که بصورت شبانه روزی ارائه خدمات مینماید تماس بگیرند . 

گیرا آنلاین-  در ادامه رویکرد نوین برای توسعه روزافزون خدمات الکترونیکی با هدف کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی و اجرای طرح تحول دیجیتال بمنظور غیرحضوری نمودن بخش عمده ای از خدمات سازمان تامین اجتماعی ، بیمه شدگان و کارفرمایان برای انجام بسیاری از امور بیمه ای خود دیگر نیازی به مراجعه به شعب نداشته و با ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir  و یا es.tamin.ir  میتوانند در تمام ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل بدون مراجعه به واحدهای تابعه در محل کار یا زندگی خود نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند .

در این راستا بدنبال فراهم گردیدن بسترهایی همچون امکان مشاهده سوابق ، مشاهده فیش مستمری ، ارسال لیست حق بیمه ، دریافت فیش حق بیمه ، در یکساله اخیر تمهیدات گسترده ای برای توسعه خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت اتخاذ گردیده که ماحصل آن تنوع امکان خدمت رسانی در حوزه هایی همچون درخواست بازنشستگی ، درخواست صدور گواهی کسر اقساط برای مستمری بگیران ، پاداش ازدواج برای بیمه شدگان مشمول ، ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی ، درخواست کفالت ، درخواست کمیسیون پزشکی ، خرید سوابق دوران سربازی ، درخواست تکمیل سوابق ، کمک هزینه کفن و دفن ، انعقاد بیمه های اختیاری و مشاغل آزاد و در حوزه کارفرمایی امکان مشاهده جزئیات گردش حساب ، صدور مفاصاحساب ، ابلاغ احکام مطالباتی ، ارتقاء سامانه ارسال لیست حق بیمه ، اعتراض به بدهی و … میباشد .

خاطر نشان میسازد متقاضیان در صورت برخورد با مشکلات احتمالی میتوانند با شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی که بصورت شبانه روزی ارائه خدمات مینماید تماس بگیرند .