باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد
باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد
مردم به مجلس و قوه قضائیه امید بسته اند

گیرا آنلاین– حسن محمدیاری در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد قدم های بزرگی برداشته شده است گفت: توجه به قانون گرایی و اینکه هر مدیری در چارچوب قانون و وظایف خود، رفتار داشته باشد فساد را به کمترین حد خواهند رساند.
نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس در ادامه با اشاره به ضرورت تعامل بین مسئولان و مردم باری پیشبرد امور، اظهار داشت: مردم باید نتیجه تعامل مسئولان را در بهبود اوضاع کشور و معیشت خود ببینند.
وی مردم تالش را مردمی معتقد و دیندار دانست و گفت: در منطقه شیعه و اهل سنت سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند.
محمد یاری اعلام کرد: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باید باشد.
وی با بیان اینکه مردم تالش مانند همه مردم شریف ایران به بحث وقف اعتقاد دارند، گفت: در خصوص وضعیت موقوفات و آثار و برکات و خدماتی که از سوی سنت وقف عاید مردم شده برای عموم مردم روشنگری شود.
نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: تالش از لحاظ جغرافیایی متنوع است و متاسفانه از نظر بیکاری در صدر است.
محمدیاری ابراز امیدواری کرد: با رونق سنت حسنه وقف بیکاری و مشکلات اقتصادی هم کاهش پیدا خواهد کرد.
حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز با اشاره به آغاز به کارمجلس یازدهم، گفت: باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد.
وی اظهار داشت: مردم به مجلس و قوه قضائیه امید بسته اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: فعالیت مجلس و دیگر مسءولان باید روز به روز به امید مردم بیافزاید.
وی بر ارتباط گسترده مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: اوقاف گیلان آمادگی حضور در جلسات مردمی را با حضور نمایندگان با هدف رفع مشکلات مردم دارد.
علیزاده، سازمان اوقاف را سازمانی فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: سالهاست که سازمان اوقاف بدون دریافت بودجه فرهنگی در حال فعالیت فرهنگی در کشور است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: تاکنون از سازمان اوقاف در تراز این سازمان حمایت نشده است.