باشگاهها و مراکز ورزشی آسیب دیده از شیوع کرونا از امهال حق بیمه سهم کارفرمایی برخوردار هستند
باشگاهها و مراکز ورزشی آسیب دیده از شیوع کرونا از امهال حق بیمه سهم کارفرمایی برخوردار هستند
کارفرمایان مراکز ورزشی میتوانند با پرداخت 10 درصد حق بیمه متعلقه به همراه لیست ، نحوه ارائه سهم حق بیمه خود را در اردیبهشت ماه سال بعد تعیین تکلیف نمایند .

گیرا آنلاین-  منوچهر امیری شیراز معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : پیرو بخشنامه‌های صادره در ارتباط با امهال حق بیمه سهم کارفرمایی فعالیتها و کارگاه های به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و به منظور حمایت از کسب و کارهای مبتلا به در حوزه ورزش و جوانان در مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا تمهیدات ویژه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی برای مساعدت به این واحدها در نظر گرفته شده است . 

وی در این خصوص اظهار داشت : در این راستا کلیه کارگاههایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت‌های اقتصادی حوزه ورزش و جوانان می‌باشد، می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده در مصوبات مذکور  درقالب امهال بیست درصد حق بیمه سهم کارفرمایی لغایت پایان سال ۱۳۹۹ بهره ­مند گردند.

معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت کارفرمایان کارگاه‌های مذکور که با ارسال لیست کارکنان شاغل در کارگاه نسبت به پرداخت حداقل ده‌ درصد حق‌بیمه متعلقه اقدام می‌نمایند، می‌بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به تعیین تکلیف حق‌بیمه معوق شده سهم کارفرمایی سال ۱۳۹۹ بصورت پرداخت یکجای آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و یا ترتیب پرداخت آن به تناسب تعداد ماه هایی که حق بیمه سهم کارفرمایی مربوطه امهال گردیده است حداکثر در ۶ قسط اقدام نمایند.

امیری شیراز اذعان داشت : بدیهی است در صورت پرداخت یکجای بدهی مربوطه و یا ترتیب پرداخت آن به شرح فوق، بدهی مزبور از شمول جرائم تاخیر تادیه پرداخت حق بیمه معاف خواهد بود.

سالن های ماساژ ، سونا ، استخر و باشگاهها و مراکز آمادگی جسمانی ، ایروبیک ، کشتی ، زیمناستیک ، پینگ پنگ ، بولینگ ، فوتبال ، اتومبیلرانی ، موتورسواری ، دوچرخه سواری ، اسب سواری و … مشمول این امهال میباشند .