بازدید استاندار گیلان از مانور سراسری انتخابات در فرمانداری رشت
بازدید استاندار گیلان از مانور سراسری انتخابات در فرمانداری رشت
دکتر زارع، شروع و پایان فرآیند اخذ آرا در شعبات را وابسته به حضور کاربران رایانه دانست و بیان نمود: آغاز و پایان اصول این پروسه در هر شعبه ای، در گرو حضور یک کاربر توانمند و کاربلد است .

استاندار گیلان  با حضور در محل فرمانداری شهرستان رشت، از نزدیک مانور سراسری انتخابات را ، مورد رصد قرار داد.

دکتر ارسلان زارع در بازدید از مانور انتخابات که همزمان با سراسر کشور در مکان فرمانداری شهرستان رشت برگزار شده بود، اظهار داشت: برگزاری مانورهای انتخاباتی می تواند منجر به رفع نواقص و مشکلات احتمالی در نسخه ی نهایی شده و هدف از حضور در این محل، علاوه بر سرکشی، تشکر از فرماندار و دیگر عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان رشت  است که کلیه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، در نظر گرفته و برنامه ریزی نموده اند.

وی ادامه داد: شتاب بخشیدن به انجام امور، ضمن توجه به دو فاکتور دقت و هشیاری در برگزاری این فرآیند ملی، بسیار تاثیر گذار است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تلاش تمامی عوامل سر صندوق در هر شعبه انتخاباتی باید بر تسریع امور و جلوگیری از طولانی شدن بی مورد صفوف انتخاباتی باشد، تصریح کرد: کاربران باید با مهارت در انجام امور الکترونیکی و دیگر عوامل در شعبه، با نمایش تمامی توانمندی خویش، مسیر این فرآیند را به گونه ای پیش ببرند تا روند اخذ آرا به ساعات پایانی رای گیری ختم نشده و به تبع آن، اطلاع رسانی نتیجه ی انتخابات نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت که منجر به رفع هر گونه سوء تفاهم در سطح جامعه خواهد شد.

دکتر زارع، شروع و پایان فرآیند اخذ آرا در شعبات را وابسته به حضور کاربران رایانه دانست و بیان نمود: آغاز و پایان اصول این پروسه در هر شعبه ای، در گرو حضور یک کاربر توانمند و کاربلد است و در کنار آن رعایت کلیه اصول، قوانین و دستورات اجرایی در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل، ضروری است.

وی با آرزوی برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری ملت شریف ایران، اظهار داشت: بارش های اخیر در استان که سبب بسته شدن راه های مواصلاتی و قطع خدمات عمومی مانند آب و برق در قسمت های از سطح استان گشته بود، نگرانی هایی را پیش آورد که بحمدالله با رفع این مشکلات، برگزاری انتخاباتی با عظمت و در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت انقلابی ایران و استان را انتظار داریم.