اوقاف گیلان از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی میکند
اوقاف گیلان از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی میکند
پایان نامه‌های مقطع دکتری نیز به میزان حداقل 10 میلیون ریال و حداکثر 60 میلیون ریال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

گیرا آنلاین- مدیرکل اوقاف گیلان گفت: اوقاف گیلان از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوعات مشخص و مرتبط با رسالت های سازمان اوقاف حمایت مالی میکند.
حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: سازمان اوقاف و امورخیریه در نظر دارد با هدف استفاده بهینه از نتایج پژوهش‌های انجام شده در مراکز دانشگاهی در راستای تحقق رسالت و ماموریت‌های خود از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری با موضوعات و عناوین مشخص حمایت مالی نماید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: حمایت مالی از پایانامه‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در ۸ عنوان کلی حوزه فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، فناوری اطلاعات، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی و روابط عمومی و ۱۰۵ موضوع مشخص شده صورت می‌گیرد.
وی در خصوص شرایط حمایت از پایان نامه‌ها گفت: پایان نامه‌ها باید در راستای اهداف، ماموريت‌ها و سياست‌ها و در جهت رفع مسائل سازمان اوقاف و کاربردی بوده و قابلیت اجرایی شدن را دارا باشد.
علیزاده اذعان داشت: کلیه مراحل پایان نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان نامه و رساله با هماهنگی سازمان اوقاف انجام شده باشد.
وی با اشاره به ميزان حمايت مالي از پایان نامه‌ها اظهار کرد: حداقل حمایت از پایان نامه‌های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۵ میلیون ریال و حداکثر حمایت مالی در این مقطع ۳۰ میلیون ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: پایان نامه‌های مقطع دکتری نیز به میزان حداقل ۱۰ میلیون ریال و حداکثر ۶۰ میلیون ریال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان ساخت: پایان نامه و رساله پس از بررسی و تایید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند.
علیزاده تاکید کرد: از پايان نامه‌هایی که به اتمام رسیده و یا بدون هماهنگی با گروه پژوهش سازمان انجام شود، حمایت نمی‌شود.
وی گفت: دانشجو موظف است پس از آگاهي از تأیید عنوان در سازمان، نسبت به تصويب موضوع و ابلاغ موضوع در دانشگاه اقدام نموده و پروپوزال اولیه را ارسال نموده و پروپوزال می بایست مورد تأیید استاد راهنما باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه اطلاعیه فراخوان حمایت مالی سازمان اوقاف از پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به مراکز آموزش عالی گیلان ارسال شده است، گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای اوقاف گیلان به آدرس www. gilan.oghaf.ir و یا واحد توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اوقاف استان واقع در چهارراه گلسار رشت مراجعه کنند.