انتخابات نماد و جلوه مردم سالاری دینی است / برگزاری باشکوه و منظم انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اسفند
انتخابات نماد و جلوه مردم سالاری دینی است / برگزاری باشکوه و منظم انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اسفند
فرماندار شهرستان رشت  گفت: انتخابات نماد اصلی و جلوه مردم سالاری  دینی است و در همین راستا  همه آحاد مردم و مسئولین باید جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر میرشمس مومنی زاده در نشست با شهردار، رئیس شورای شهر و شهردارن مناطق شهر رشت با  تسلیت شهادت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی، گفت: آمریکا به خیال خام در اندیشه حذف روحیه مقاومت، اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کرد، لکن آن چه شاهد هستیم برخلاف نیت های شوم آمریکا شاهدیم خون شهید در رگهای همه  اقشار مردم ایران و حتی سایر کشورهای منطقه به جریان درآمده و ترس، وجود استکبار و ایادی آن در منطقه را فراگرفته است.

وی  با اشاره به تنوع نظام های سیاسی جهان؛  مرد سالاری دینی را الگویی موفق جهت جمع بین مردم سالاری و دین مداری دانست و افزود: انتخابات نماد اصلی و جلوه مردم سالاری  دینی است و در همین راستا  همه آحاد مردم و مسئولین باید جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد:  در همین راستا انتظار داریم در جهت برگزاری باشکوه و منظم انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اسفند، شهرداری رشت نیز همکاری لازم در زمینه های مختلف از قبیل پشتیبانی انتخابات را همچون گذشته داشته باشد.

در ادامه این جلسه شهردار و رئیس شورای شهر رشت نیز با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه انتخابات، آمادگی خود را جهت همکاری با فرمانداری در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات اسفند ماه اعلام کردند.