امکان فعالیت در ورزش سوارکاری برای آحاد افراد جامعه فراهم شود
امکان فعالیت در ورزش سوارکاری برای آحاد افراد جامعه فراهم شود
تاثیربرگزاری مسابقات سوارکاری در ایجاد نشاط و شور و اجتماعی

گیرا آنلاین– فرماندار رشت با تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت های لازم جهت برگزاری مسابقات سوارکاری، تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم آوریم که همه آحاد جامعه امکان فعالیت در این ورزش جذاب و مفرح را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس و اعضای هیئت سوارکاری استان گیلان، با اشاره به تاکیدات ویژه به ورزش سوارکاری در آموزه های دینی و جنبه های اقتصادی آن، اظهار داشت: باید امکانات و شرایط زیرساختی در این ورزش به گونه ای فراهم باشد تا تمامی افراد علاقمند در سطح جامعه بتوانند به آن بپردازند.

فرماندار شهرستان رشت به تاثیربرگزاری مسابقات سوارکاری در ایجاد نشاط و شور و اجتماعی اشاره کرد و افزود: این فرمانداری از هیچ تلاشی جهت کاهش دغدغه ها و کمک به هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و برنامه ها، فروگذار نخواهد کرد.

مهندس فتح اللهی ورزش های سنتی را بخشی از هویت، تاریخ و فرهنگ گیلان خواند و اظهار کرد: با حمایت از ورزش های سنتی مانند سوارکاری، ضمن کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت عموم مردم به ویژه جوانان، در جهت تقویت و تحکیم فرهنگ، تاریخ و تمدن این استان نیز گام بلندی برداشته خواهد شد.