ارائه تسهیلات سهل الوصول بخش تولید گیلان در سامانه بهین یاب
ارائه تسهیلات سهل الوصول بخش تولید گیلان در سامانه بهین یاب
متقاضیان تسهیلات به آسانی می توانند در سامانه به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام و بلافاصله به بانک به صورت مستقیم معرفی شوند

گیرا آنلاین– معاون سازمان صمت گیلان: تامین منابع مالی بخش تولید گیلان با ثبت نام در “سامانه بهین یاب” امکانپذیر شده است.
 منوچهر صدفی؛ در کارگروه فرعی تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در راستای کمک و حمایت از واحدهای تولید و صنایع اولویت دار ؛ به طور کلی فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای اخذ تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه نمایند.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه این تسهیلات هم در بخش سرمایه ثابت و هم در بخش سرمایه در گردش واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود افزود: این تسهیلات در قالب طرح تام ، نوسازی و بازسازی، کمک‌های فنی و اعتباری و ماده ۵۲ اعطا می‌گردد.

وی مهمترین مزیت این تسهیلات را سرعت در پرداخت و کاهش فرایند اداری و بانکی دانست و تاکید کرد: این تسهیلات با هدف فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی کارخانجات تعمیق نهضت ساخت داخل، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح های نیمه تمام فعالسازی و احیای معادن مقیاس کوچک و طرح های فناورانه و توسعه صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده است.

منوچهر صدفی این تسهیلات را مسیر آسان برای دسترسی به تامین نقدینگی واحدهای تولیدی گیلان برشمرد و گفت: متقاضیان تسهیلات به آسانی می توانند در سامانه به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام و بلافاصله به بانک به صورت مستقیم معرفی شوند.