اجرای طرح ویزیت رایگان در رشت
اجرای طرح ویزیت رایگان در رشت
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و به همت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، در محله کمتر برخوردار فخب رشت، به بیش از 100 نفر خدمات رایگان درمانی ارایه شد.

گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا)؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت و با همکاری پزشکان متخصص و بسیجی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح ویزیت رایگان در محله کمتر برخوردار فخب رشت انجام شد .
در این راستا، هفت پزشک در گروه های نورولوژی، قلب، طب اورژانس، ارتوپدی، داخلی، زنان و پزشک عمومی و همچنین ده نفر از کادر پرستاری به بیش از ۱۰۰ نفر خدمات درمانی ارایه کردند.
مراجعه کنندگان پس از انجام ویزیت تخصصی و غربالگری در صورتی که نیاز به دریافت خدمات بیشتری داشتند به کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ارجاع داده شدند تا با حداقل هزینه درمان شوند.
گفتنی است؛ دکتر انوش دهنادی مقدم – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در محل اجرای طرح مذکور حضور داشت و به ویزیت تعدادی از بیماران پرداخت.
همچنین به منظور ترویج روحیه ایثارگری و فرهنگ اهداء خون، پایگاه سیار انتقال خون نیز جهت تسهیل در فرایند اهدای خون داوطلبان، در مکان مذکور استقرار یافت.