آغاز فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
آغاز فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
متقاضیان بعد از دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملى مسكن، صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه كرده و اقدام به بارگذارى مدارك كنند.

گیرا آنلاین-ماکان پدرام ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت : متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک موردنیاز را تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری ننموده اند از امروز ۱۰ خرداد ٩٩ بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مى توانند با مراجعه به بخش “پيگيرى درخواست” در سايت http://tem.mrud.ir نسبت به اين امر اقدام كنند.
پدرام اذعان داشت : متقاضیان بعد از دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملى مسكن، صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه كرده و اقدام به بارگذارى مدارك كنند.
وی افزود : كليه متقاضيان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نيز افرادى كه به دليل شرايط فاصله گذارى اجتماعى ناشى از شيوع ويروس كرونا در فاز دوم صرفا كد ملى خود را به سامانه پيامكى طرح اقدام ملى مسكن ارسال كرده اند براى ثبت نام و بارگذارى مدارك از روز سه شنبه ١٣ خرداد٩٩ تا اطلاع ثانوى، مى توانند با مراجعه به بخش “پيگيرى درخواست” در سامانه طرح اقدام ملى مسكن به نشانى http://tem.mrud.ir نسبت به تكميل اطلاعات ثبت نام اقدام كنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان گفت: زمانبندى ويرايش اطلاعات ثبت نامى متقاضيان مرحله اول و دوم، زمانبندى ثبت اعتراض به نتايج پالايش متقاضيان مرحله اول و همچنين زمانبندى بارگذارى مدارك توسط متقاضيان تاييدشده در مرحله دوم نيز جهت اطلاع رسانى لازم، متعاقبا از طریق سامانه طرح اقدام ملی و پورتال این اداره کل به آدرس www. gilan.mrud.ir اعلام مى شود.