آتش نشانان سربازان گمنام امنیت شهر هستند
آتش نشانان سربازان گمنام امنیت شهر هستند
اخبار گیلان

گیرا آنلاین_رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در مانور آبگیری از منابع روباز جهت امداد رسانی در زمان وقوع سیلاب های شهری در رشت با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری رشت اظهار کرد: آتش نشانان سربازان گمنام امنیت شهر هستند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه برگزاری چنین مانورهای موجب اطمینان و امنیت خاطر است افزود: همه ساله با شروع فصل سرد سال خطر سیلاب های شهری ممکن است به وقوع بپیوندد و برگزاری چنین مانورهایی و مشاهده توانمندی و آمادگی نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت موجب آرامش و امنیت خاطر است.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان صادقانه جان خود را در راه نجات جان و مال دیگر همنوعان فدا می کنند گفت: یک آتش نشان وقتی لباس فُرم را می پوشد آگاهانه اطلاع دارد که ممکن است در این مسیر با حوادث فراوانی روبه رو شود و حتی جان خود را نیز فدا کند ، اما باز هم نیروهای خدوم آتش نشانی غیرتمندانه در تمامی صحنه ها حضور پیدا می کنند و جان و مال همنوعان خود را نجات می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان بیان کرد: وظیفه شورا و مجموعه شهرداری رشت در برابر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی ، تامین تجهیزات مدرن برای این مجموعه خدمت رسان در مواجهه با حوادث است.